Smartphone

Huawei verzekering met uitgebreide schadedekking

Uw voordelen in een oogopslag

Altijd bereikbaar

Wij zijn er altijd voor u en zullen u graag helpen. U kunt ons online bereiken, per telefoon of via chat - wat voor u het beste werkt.

Onbezorgd genieten

Uw toestellen hebben wij ons wereldwijde dekking. In geval van een schade zullen wij de reparatiekosten dekken of bijdragen tot de aankoop van een nieuw exemplaar.

Betrouwbare service

Wij behandelen claims snel, eenvoudig en zonder gedoe. Ruim 7 miljoen klanten in heel Europa stellen reeds hun vertrouwen in onze service.

Uw Huawei P30 verzekeren – loont zich dat?

Heeft u onlangs een Huawei P30 gekocht of gaat u binnenkort een Huawei P30 kopen? Een Huawei smartphone is een kostbaar apparaat die u dagelijks zal gebruiken voor het sturen van een appje, het luisteren naar muziek of het checken van het weerbericht. Kortom; een Huawei smartphone is meer dan een telefoon en is daarom vaak onmisbaar. Het afsluiten van een Huawei verzekering biedt de nodige zekerheid. Door onvoorziene situaties zoals een val op straat of het in het water laten vallen van uw Huawei P30, kunnen de schadekosten hoog oplopen. Door een Huawei verzekering bij Wertgarantie af te sluiten profiteert u van een uitgebreide schadedekking. Wertgarantie zorgt voor een goede schade-afwikkeling. Een geruststellende gedachte als uw smartphone beschadigd raakt of wordt gestolen. Ontdek alle voordelen van een Huawei verzekering bij Wertgarantie en kies voor een optimale bescherming met onze diefstaldekking.  

Huawei P30 Pro scherm reparatie

Wanneer na een val het display van uw Huawei P30 flink is beschadigd en u een schermreparatie nodig heeft, kunnen de reparatiekosten aanzienlijk hoog zijn. Met onze Huawei verzekering bent u optimaal verzekerd bij valschade, elektronische schade, water- en vochtschade, brand- en bliksemschade en technische defecten. Dankzij de Smartphonepolis van Wertgarantie bent u beschermd tegen hoge schadekosten. 

Is uw smartphone dusdanig beschadigd dat reparatie van uw Huawei P30 geen baat meer heeft? In dat geval vergoedt Wertgarantie maximaal de kosten van een vervangend toestel van hetzelfde type en dezelfde kwaliteit. 

Huawei P30 Lite achterkant repararen 

Is de achterkant van uw Huawei P30 toestel onverhoopt gesneuveld? Met een verzekering voor Huawei P30 en andere smartphone modellen bent u bij Wergarantie direct beschermd tegen verschillende schadevormen. Om uw schadeclaim in te dienen hebben wij een speciaal online klantenportaal ingericht. Als het display of de achterkant van uw Huawei P30 kapot is, meld u deze schade in het online portaal. U ontvangt van ons een gratis verzendlabel om het toestel ter reparatie op te sturen.

Uw Huawei P30 is gestolen, wat nu?

Acht u de kans groot dat uw Huawei P30 op vakantie of op uw werkplek wordt gestolen? Het gemis van uw smartphone is uiterst vervelend. Wanneer u uw Huawei P30 bij ons heeft verzekerd tegen diefstal, kunt u via ons klantenportaal gelukkig snel en eenvoudig een diefstalmelding indienen. Om de diefstalmelding in behandeling te nemen, hebben wij een korte schriftelijke beschrijving nodig, de originele aankoopbon en een bewijs dat er binnen 48 uur aangifte bij de politie is gedaan. Belangrijk voor ons is ook het meeleveren van een bewijs dat uw simkaart is geblokkeerd. 

De belangrijkste voordelen om uw Huawei P30 te verzekeren met de Smartphonepolis van Wertgarantie zijn:

  • Uitstekende dekking
  • Verzekeren tot 1 jaar na aankoop
  • Looptijd van 1 jaar en maandelijks opzegbaar
  • Gunstig tarief

Vragen aan Wertgarantie

Heeft u vragen over de werkwijze van de Smartphonepolis verzekering of wenst u meer informatie voordat u een Huawei verzekering bij ons afsluit? Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag bij het uitzoeken van een passende smartphone verzekering. Lees ook onze veelgestelde vragen over de complete polisvoorwaarden bij het afsluiten van een Huawei P30 verzekering bij Wertgarantie. 

 

Service van WERTGARANTIE

Heeft u nog vragen over onze verzekeringen of heeft u hulp nodig bij het afsluiten van een contract? Onze klantenservice helpt u graag verder. Mogelijk staat uw vraag bij de 'Veelgestelde vragen', of maak gebruik van onze Online Service. 

Veel gestelde vragen en antwoorden over verzekeringen

Waarom WERTGARANTIE?

Als gespecialiseerde verzekeraar met meer dan 55 jaar ervaring in verzekeringen, reparatie van fietsen en e-bikes/pedelecs, consumentenelektronica, huishoudelijke apparaten en smartphones, bieden wij onze klanten altijd het beste product, de beste service en de beste prestaties. Vandaag profiteren meer dan 7 miljoen klanten van de WERTGARANTIE Group in Nederland grote delen van Europa van onze uitgebreide en op maat gemaakte oplossingen - en zijn meer dan tevreden over ons werk. 

Wat is verzekerd bij elektronische apparaten?

Onze All Risk Flex Basis dekt de volgende schades:

  • Materiaal-, constructie-, en productiefouten (na afloop van de fabrieksgarantie en naast de wettelijke rechten)
  • Materiaalkosten, voorrijkosten en arbeidsloon
  • Elektronische schade
  • Valschade
  • Water- en vochtschade
  • Ondeskundig gebruik
  • Implosie/explosie
  • Brand- en blikseminslag
  • Verstopping
  • Kalkafzetting

De All Risk Flex Premiuim heeft daarnaast de volgende dekking:

  • Slijtage
  • Nalatigheid
  • Lager- en motorschade
  • Breuk van glaskeramiek
  • Gevolgschades (bijv. beschadigde kleding of bedorven voedsel voor defect)
  • Softwareupdates van TV's (eenmalig tot € 79,-)
  • Data backup/gegevensherstel door defect van bijv. notebooks (tot max € 300,-)

Tot slot bieden we u optioneel de diefstal- en verliesdekking aan:

  • Diefstal (inbraak, gewone diefstal of roof)
  • Verlies van hoortoestel
Wat is bij Smartphonepolis verzekerd?

Onze uitgebreide dekking beschermt u tegen de volgende schade en de daaruit voortvloeiende kosten:

  • Materiaal-, constructie- en productiefouten
  • Materiaalkosten, verzendkosten en arbeidsloon
  • Elektronische schade
  • Valschade
  • Water- en vochtschade
  • Ondeskundig gebruik
  • Implosie/explosie
  • Brand- en bliksemschade
  • Displaybreuk
  • Technische defecten
  • Vorstschade
  • Bedieningsfouten
  • Accudefecten

Optioneel bieden we daarnaast de diefstal- en cyberdekking aan:

  • Diefstal (inbraak, diefstal of roof)
  • Cyberdekking (o.a. misbruik betaalgegevens en misbruik shopping apps na diefstal)
Is de All Risk Flex Premium-optie het waard?

In de All Risk Flex Premium zijn schades door slijtage, nalatigheid en ongevallen gedekt. Tevens schade aan de inhoud van de wasmachine, droger of vriezer zijn gedekt. Verder geldt voor televisies een dekking voor het opnieuw instellen bij een kanaalwissel en gegevensherstel bij schade aan notebooks en desktops. 

Wat is niet verzekerd?

Niet verzekerd bij All Risk Flex worden:

  • zaken die voor commerciële doeleinden worden gebruikt. 
  • drones
  • grasmaaiers, robotmaaiers
  • mobiele telefoons, smartphones,
  • zaken met een aankoopwaarde van meer dan € 10.000,-
  • zaken die reeds schade vertonen of defect zijn

Niet verzekerd worden bij Smartphonepolis worden:

  • smarthphones, laptops of tablets met een aankoopwaarde van meer dan € 1.700,-
  • zaken die reeds schade vertonen of defect zijn
Hoe lang na de aankoop kan ik de verzekering afsluiten?

Er is geen limiet voor gebruikte apparatuur, behalve voor de Smartphonepolis (smartphones, laptops en tablets). Een Smartphonepolis kunt u tot 12 maanden na aankoop afsluiten. Voor alle verzekeringen geldt dat tijdens de aanvraag van de verzekering het te verzekeren toestel geen defect mag vertonen en in Nederland gekocht is.

Welke prijs moet ik opgeven bij het afsluiten van een contract?

Vermeld de prijs van de originele factuur. Voor mobiele telefoons met een contract moet u rekening houden met de werkelijke waarde van het toestel op het ogenblik van de aankoop. Voor fietsen verzoeken wij u de prijs van de originele factuur te vermelden, inclusief de prijs van het slot.

Hoe kom ik het IMEI-nummer van mijn toestel te weten?

Voer eenvoudig *#06# in de telefoon-functie van uw smartphone in en uw IMEI-nummer zal op het beeld verschijnen. Als uw toestel een vliegtuigmodus heeft, zorg er dan voor dat die gedeactiveerd is, anders wordt de IMEI mogelijk niet weergegeven. U kunt het IMEI-nummer ook vinden op de aankoopfactuur van uw toestel of het doosje. 

Is er een wachtperiode?

Voor elektronische apparaten bieden wij u gratis directe dekking. Dit betekent dat uw toestel beschermd is vanaf de datum waarop u het contract ondertekent.

Kunnen zakelijke of refurbished toestellen verzekerd worden?

Het is mogelijk om zakelijke toestellen te verzekeren, mits deze zaken niet voor commerciële doeleinden wordt gebruikt. Van commerciële doeleinden is o.a. sprake als met de te verzekeren zaak geld wordt verdiend (bijv. door verhuur daarvan) of sprake is van bovengemiddeld gebruik (bijv. een wasmachine in een wasserette of kapperszaak, een volautomatisch koffiezetapparaat in de horeca, een televisie in een sportsbar of een computer in een internetcafé).

Refurbished toestellen kunnen bij ons verzekerd worden. Geeft u hierbij wel de aankoopprijs van de factuur aan waarvoor u het toestel hebt gekocht. 

Kan ik ook een toestel verzekeren dat al defect is?

Nee, schade die reeds bestaat voordat het contract gesloten is, is van de verzekeringsdekking uitgesloten. Het is dus helaas niet mogelijk defecte toestellen te verzekeren. U kunt uw toestel echter van tevoren laten repareren en dan een verzekering afsluiten. Hierbij hebben we dan wel de reparatiebon nodig. 

Waar geldt de dekking?

De verzekering is geldig in Nederland, maar ook voor tijdelijke reizen wereldwijd. In geval van reparatie moet het verzekerde voorwerp in Nederland gerepareerd worden.

Wat is de looptijd van mijn contract?

Het contract wordt gesloten met een vaste looptijd van 12 maanden. Het contract wordt daarna telkens met 1 maand verlengd, tenzij u of wij het contract opzeggen.

Na de uitbetaling van de aankoopbijdrage in geval van een total loss voor een vervangend apparaat, gaat het contract verder op het vervangende apparaat. U kunt het contract schriftelijk opzeggen (per brief of per e-mail). U en wij kunnen de verzekeringsovereenkomst ook opzeggen na het optreden van een schadegeval.

Welke toestellen heb ik verzekerd?

U kunt een overzicht van uw contracten bekijken in het klantenportaal in het contractencentrum onder "Mijn contracten".

Wanneer en hoe kan ik mijn contract opzeggen?

De looptijd en de opzegtermijn van uw WERTGARANTIE verzekering hangen af van uw individuele contract. Raadpleeg daarom uw verzekeringspolis voor deze informatie. Bovendien kunt u alle informatie met betrekking tot uw contract bekijken in ons klantenportaal.

We geven u graag een voorbeeld: Met WERTGARANTIE All Risk Flex is de minimale looptijd 12 maanden. Daarna wordt de verzekering telkens met 1 maand verlengd, tenzij u het contract opzegt met een opzegtermijn van één maand.

U kunt uw contract op elk moment opzeggen via ons klantenportaal. Op dezelfde manier kunt u uw opzegging ook via ons contactformulier indienen.

Is het mogelijk mijn contract op te zeggen zonder mij te registreren?

Ja, u kunt ons uw opzegging per e-mail sturen naar service.nl@wertgarantie.com, met vermelding van uw naam, adres en contractnummer. U krijgt een dan antwoord per e-mail.

Hoe bereik ik WERTGARANTIE?

Telefonisch:

Door te bellen naar 088 - 2500 600 van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur.

In de live chat (indien beschikbaar):
Via www.wertgarantie.nl

Per e-mail:
via service.nl@wertgarantie.com

 

WERTGARANTIE Service

Heeft u nog vragen?

Heeft u nog vragen? Als u het antwoord niet kon vinden onder de "Veelgestelde vragen", dan helpen wij u graag persoonlijk - per telefoon, e-mail of chat.

Kies de dekking die bij u past

Bescherm wat u dierbaar is met de beste verzekeringsproducten van WERTGARANTIE.