Service

Hoe kunnen we u helpen?

Heeft u nog vragen? We helpen u graag verder via onze Online Service. U kunt ook vele vragen en antwoorden terugvinden onder „Veelgestelde vragen“.

24/7 bereikbaar: Het klantenportaal

In het klantenportaal van WERTGARANTIE vindt u hulp bij veelgestelde vragen, kunt u de gegevens van uw toestel wijzigen en schade of diefstal melden. Uw gegevens en contracten kunt op elk moment van de dag inzien. 

Wilt u extra apparaten verzekeren?

Bescherm uw apparaten met de beste dekking van WERTGARANTIE. Sluit nu extra verzekeringen af voor extra apparaten en geniet van direct ingaande dekking.

Veel gestelde vragen en antwoorden

Waarom WERTGARANTIE?

Als gespecialiseerde verzekeraar met meer dan 55 jaar ervaring in verzekeringen, reparatie van fietsen en e-bikes/pedelecs, consumentenelektronica, huishoudelijke apparaten en smartphones, bieden wij onze klanten altijd het beste product, de beste service en de beste prestaties. Vandaag profiteren meer dan 7 miljoen klanten van de WERTGARANTIE Group in Nederland grote delen van Europa van onze uitgebreide en op maat gemaakte oplossingen - en zijn meer dan tevreden over ons werk. 

Wat is verzekerd bij elektronische apparaten?

Onze All Risk Flex Basis dekt de volgende schades:

  • Materiaal-, constructie-, en productiefouten (na afloop van de fabrieksgarantie en naast de wettelijke rechten)
  • Materiaalkosten, voorrijkosten en arbeidsloon
  • Elektronische schade
  • Valschade
  • Water- en vochtschade
  • Ondeskundig gebruik
  • Implosie/explosie
  • Brand- en blikseminslag
  • Verstopping
  • Kalkafzetting

De All Risk Flex Premiuim heeft daarnaast de volgende dekking:

  • Slijtage
  • Nalatigheid
  • Lager- en motorschade
  • Breuk van glaskeramiek
  • Gevolgschades (bijv. beschadigde kleding of bedorven voedsel voor defect)
  • Softwareupdates van TV's (eenmalig tot € 79,-)
  • Data backup/gegevensherstel door defect van bijv. notebooks (tot max € 300,-)

Tot slot bieden we u optioneel de diefstal- en verliesdekking aan:

  • Diefstal (inbraak, gewone diefstal of roof)
  • Verlies van hoortoestel
Wat is bij Smartphonepolis verzekerd?

Onze uitgebreide dekking beschermt u tegen de volgende schade en de daaruit voortvloeiende kosten:

  • Materiaal-, constructie- en productiefouten
  • Materiaalkosten, verzendkosten en arbeidsloon
  • Elektronische schade
  • Valschade
  • Water- en vochtschade
  • Ondeskundig gebruik
  • Implosie/explosie
  • Brand- en bliksemschade
  • Displaybreuk
  • Technische defecten
  • Vorstschade
  • Bedieningsfouten
  • Accudefecten

Optioneel bieden we daarnaast de diefstal- en cyberdekking aan:

  • Diefstal (inbraak, diefstal of roof)
  • Cyberdekking (o.a. misbruik betaalgegevens en misbruik shopping apps na diefstal)
Hoe bereik ik WERTGARANTIE?

Telefonisch:

Door te bellen naar 088 - 2500 600 van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur.

In de live chat (indien beschikbaar):
Via www.wertgarantie.nl

Per e-mail:
via service.nl@wertgarantie.com

 

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

U kunt de premies gemakkelijk van uw rekening laten afschrijven via een automatische incasso, zodat u hier niet meer aan hoeft te denken. 

Neem contact met ons op

Heeft u vragen of hulp nodig? Vul eenvoudig ons contactformulier in en we helpen u zo snel mogelijk.

WERTGARANTIE Service We helpen u graag

Wertgarantie Service

U bereikt ons

tijdens onze openingstijden

Maandag t/m vrijdag
09:00 - 17:00 uur

088 2500 600
service.nl@wertgarantie.com