Je verzekeringen worden geladen

De voordelen voor jouw op een rijtje gezet

De voordelen voor jouw op een rijtje gezet
  • Omvangrijke dekking

    Dekking tegen de meest voorkomende schades bij dagelijkse ongelukjes.

  • Online klantenportaal

    Informatie over je contracten – 24 uur, 7 dagen per week.

  • Wereldwijde dekking

    Of op vakantie of tijdens een zakelijke reis – Je bent wereldwijd verzekerd.

  • Verzekering met traditie

    Sinds meer dan 55 jaar op de markt.

  • Persoonlijk advies

    Of per chat, e-mail, telefoon of social media – wij staan voor je klaar!

  • Diefstaldekking gewenst?

    Verzeker je apparaat tegen diefstal, roof en inbraak.

Snelle service bij een schade of diefstal
Schadeafwikkeling in enkele stappen

Of nu een reparatie of na een diefstal met onze verzekeringen zit je niet zonder apparaat thuis. Ons team helpt je direct bij een schade- en diefstalmelding. Met meer dan 55 jaar ervaring als verzekeraar, gespecialiseerd op communicatie- en huishoudelijke apparaten, staan wij je te woord.

  • Snelle service bij een schade of diefstal
    Afwikkeling in enkele stappen.
  • Online schademelding
    Gemakkelijke schademelding via ons klantenportaal.
  • Altijd op de hoogte van de nieuwste status
    Je wordt over iedere stap per e-mail op de hoogte gehouden.

*De hier genoemde statistieken hebben betrekking tot de laatste 1000 online gemelde schades.

De meestvoorkomende schades

Veelgestelde vragen

  • Je hebt directe dekking bij verzekeringsaanvraag (bij Smartphones met een iOS of Android besturingssysteem na activatie van de verzekering). Contractbegin is op de eerste dag van de op de aanvraag volgende maand.

  • De minimale looptijd is 12 maanden en nadien is de verzekering maandelijks opzegbaar.

  • Indien je een schade hebt, kun je je direct bij een dealer vanwege de schade melden. De schadeafwikkeling wordt dan gemakkelijk en snel verzorgd. Via dealer zoeken vind je alle WERTGARANTIE dealers.

  • Net als wij, kun je het contract 1 maand voor afloop van de vaste- ofwel minimale looptijd en daarna steeds 1 maand voor afloop van het verzekeringsjaar in tekstvorm (per brief of e-mail) opzeggen. Ook kun jij zowel als wij het verzekeringscontract opzeggen na een schadeclaim.

  • Je kunt je in ons klantenportaal registreren door je e-mailadres en het contractnumer aan te geven. Indien je bij het afsluiten van de verzekering geen e-mailadres hebt aangegeven, kun je je registreren met het contractnummer en machtigingsnummer.

adviser

Heb je nog vragen? Graag helpen je mijn collega´s uit de klantenservice. 👩🏼‍💼️

Chat