De voordelen voor jouw op een rijtje gezet

-
Omvangrijke dekking
Dekking tegen de meest voorkomende schades bij dagelijkse ongelukjes.
-
Online klantenportaal
Informatie over je contracten – 24 uur, 7 dagen per week.
-
Wereldwijde dekking
Of op vakantie of tijdens een zakelijke reis – Je bent wereldwijd verzekerd.
-
Verzekering met traditie
Sinds meer dan 55 jaar op de markt.
-
Persoonlijk advies
Of per chat, e-mail, telefoon of social media – wij staan voor je klaar!
-
Diefstaldekking gewenst?
Verzeker je apparaat tegen diefstal, roof en inbraak.
In geval van een schade kun je deze bij de dealer in de buurt melden. De schadeafwikkeling wordt makkelijk en snel verzorgd. Via dealer zoeken vind je alle WERTGARANTIE dealers in je beurt.
De meestvoorkomende schades
Veelgestelde vragen
-
Vanaf wanneer is mijn apparaat verzekerd?
Je hebt directe dekking bij verzekeringsaanvraag (bij Smartphones met een iOS of Android besturingssysteem na activatie van de verzekering). Contractbegin is op de eerste dag van de op de aanvraag volgende maand.
-
Hoe lang loopt mijn contract?
De minimale looptijd is 12 maanden en nadien is de verzekering maandelijks opzegbaar.
-
Wat moet ik doen in geval van schade?
Indien je een schade hebt, kun je je direct bij een dealer vanwege de schade melden. De schadeafwikkeling wordt dan gemakkelijk en snel verzorgd. Via dealer zoeken vind je alle WERTGARANTIE dealers.
-
Wat is de opzegtermijn?
Net als wij, kun je het contract 1 maand voor afloop van de vaste- ofwel minimale looptijd en daarna steeds 1 maand voor afloop van het verzekeringsjaar in tekstvorm (per brief of e-mail) opzeggen. Ook kun jij zowel als wij het verzekeringscontract opzeggen na een schadeclaim.
-
Hoe registreer ik mij in het klantenportaal?
Je kunt je in ons klantenportaal registreren door je e-mailadres en het contractnumer aan te geven. Indien je bij het afsluiten van de verzekering geen e-mailadres hebt aangegeven, kun je je registreren met het contractnummer en machtigingsnummer.