De voordelen voor u op een rijtje gezet

-
Omvangrijke dekking
Dekking tegen de meest voorkomende schades bij dagelijkse ongelukjes.
-
Online klantenportaal
Informatie over je contracten – 24 uur, 7 dagen per week.
-
Wereldwijde dekking
Op vakantie of tijdens een zakelijke reis - u bent wereldwijd verzekerd
-
Verzekering met traditie
Al meer dan 55 jaar op de markt.
-
Persoonlijk advies
Per chat, e-mail, telefoon of social media – wij staan voor u klaar!
-
Diefstaldekking gewenst?
Verzeker uw apparaat tegen diefstal, roof en inbraak.
In geval van een schade kunt u deze bij de dealer in de buurt melden. De schadeafwikkeling wordt makkelijk en snel verzorgd. Via dealer zoeken vind je alle WERTGARANTIE dealers in uw beurt.
De meestvoorkomende schades
Veelgestelde vragen
-
Vanaf wanneer is mijn apparaat verzekerd?
U heeft directe dekking bij verzekeringsaanvraag (bij Smartphones met een iOS of Android besturingssysteem na activatie van de verzekering). Contractbegin is op de eerste dag van de op de aanvraag volgende maand.
-
Hoe lang loopt mijn contract?
De minimale looptijd is 12 maanden en nadien is de verzekering maandelijks opzegbaar.
-
Wat moet ik doen in geval van schade?
Indien u schade heeft aan een ander apparaat, kunt u zichzelf meteen bij een partner van WERTGARANTIE melden. De schadeafwikkeling wordt dan gemakkelijk en snel verzorgd. Via dealer zoeken vindt u alle WERTGARANTIE partners.
-
Wat is de opzegtermijn?
Net als wij, kunt u het contract 1 maand voor afloop van de vaste- ofwel minimale looptijd en daarna steeds 1 maand voor afloop van het verzekeringsjaar in tekstvorm (per brief of e-mail) opzeggen. Ook kunt u net als wij het verzekeringscontract opzeggen na een schadeclaim.
-
Hoe registreer ik mij in het klantenportaal?
U kunt u in ons klantenportaal registreren door uw e-mailadres en het contractnummer aan te geven. Indien u bij het afsluiten van de verzekering geen e-mailadres heeft aangegeven, kunt u zich registreren met het contractnummer en machtigingsnummer.