Je verzekeringen worden geladen

De voordelen voor u op een rijtje gezet

De voordelen voor u op een rijtje gezet
  • Omvangrijke dekking

    Dekking tegen de meest voorkomende schades bij dagelijkse ongelukjes.

  • Wens je diefstaldekking?

    Nieuwe smartphones zijn erg geliefd bij dieven. U hoeft zich met de diefstaldekking van WERTGARANTIE geen zorgen hierover te maken.

  • Gemakkelijke schademelding

    Gemakkelijk online een schade melden – 24 uur per dag, 7 dagen per week.

  • Wereldwijde dekking

    Op vakantie of tijdens een zakelijke reis - u bent wereldwijd verzekerd

  • Beste Smartphone verzekering

    Wij behoren tot de beste smartphone verzekeringen van 2019.

  • Persoonlijk advies

    Per chat, e-mail, telefoon of social media – wij staan voor u klaar!

6,0 Mln.

Klanten vertrouwen WERTGARANTIE

 

Kost een schadegeval gemiddeld*

100 %

Made in Germany

*De hier genoemde statistieken hebben betrekking tot de laatste 1000 online gemelde schades.
Snelle service bij een schade of diefstal
Schadeafwikkeling in enkele stappen

Tijdens een reparatie of na een diefstal zit je met onze verzekeringen niet zonder apparaat thuis. Ons team helpt u direct bij een schade- en diefstalmelding. Met meer dan 55 jaar ervaring als verzekeraar, gespecialiseerd op communicatie- en huishoudelijke apparaten, staan wij u te woord.

  • Snelle service bij een schade of diefstal
    Afwikkeling in slechts enkele stappen.
  • Online schademelding
    Gemakkelijk schade melden via ons klantenportaal.
  • Altijd op de hoogte van de nieuwste status
    U wordt over iedere stap per e-mail op de hoogte gehouden.

De meestvoorkomende schades

Veelgestelde vragen

  • De dekking van de verzekering begint op het moment van de verzekeringsaanvraag (bij Smartphones met een iOS of Android besturingssysteem na activatie van de verzekering). Het contract begint dan op de eerste dag van de volgende maand.

  • De minimale looptijd is 12 maanden en nadien is de verzekering maandelijks opzegbaar.

  • Is uw smartphone defect, dan kunt u online via het klantenportaal een schade melden. Selecteer het verzekerde toestel waarvan u een schademelding wenst te maken en voer de gevraagde gegevens in. Nadat u een schade online hebt gemeld, zult u een UPS label ontvangen. Verpak uw smartphone zonder accessoires in een doos en plak het UPS label erop. U kunt dan het pakketje naar een UPS punt in de buurt brengen of door UPS laten ophalen. U ontvangt dan over iedere status van de reparatie een bericht.

  • U heeft een eigen risico van € 50,- per schadegeval.

adviser

Heb je nog vragen? Graag helpen je mijn collega´s uit de klantenservice. 👩🏼‍💼️

Chat