De voordelen voor jou op een rijtje gezet

-
Omvangrijke dekking
Dekking tegen de meest voorkomende schades bij dagelijkse ongelukjes.
-
Wens je diefstaldekking?
Nieuwe smartphones zijn erg geliefd bij dieven. Je hoeft je met de diefstaldekking van WERTGARANTIE geen zorgen hierover te maken.
-
Gemakkelijke schademelding
Gemakkelijk online een schade melden – 24 uur per dag, 7 dagen per week.
-
Wereldwijde dekking
Of op vakantie of tijdens een zakelijke reis – Je bent wereldwijd verzekerd.
-
Beste Smartphone verzekering
Wij behoren tot de beste smartphone verzekeringen van 2019.
-
Persoonlijk advies
Of per chat, e-mail, telefoon of social media – wij staan voor je klaar!
Klanten vertrouwen WERTGARANTIE
Kost een schadegeval gemiddeld*
Made in Germany
Of nu een reparatie of na een diefstal met onze verzekeringen zit je niet zonder apparaat thuis. Ons team helpt je direct bij een schade- en diefstalmelding. Met meer dan 55 jaar ervaring als verzekeraar, gespecialiseerd op communicatie- en huishoudelijke apparaten, staan wij je te woord.
De meestvoorkomende schades
Veelgestelde vragen
-
Vanaf wanneer is mijn apparaat verzekerd?
De dekking van de verzekering begint op het moment van de verzekeringsaanvraag (bij Smartphones met een iOS of Android besturingssysteem na activatie van de verzekering). Het contract begint dan op de eerste dag van de volgende maand.
-
Hoe lang loopt mijn verzekering?
De minimale looptijd is 12 maanden en nadien is de verzekering maandelijks opzegbaar.
-
Wat doe ik in geval van een schade?
Is je smartphone defect, dan kun je online via het klantenportaal een schade melden. Selecteer het verzekerde toestel waarvan je een schademelding wenst te maken en voer de gevraagde gegevens in. Nadat je een schade online hebt gemeld, zal je een UPS label ontvangen. Verpak je smartphone zonder accessoires in een doos en plak het UPS label erop. Je kunt dan het pakketje naar een UPS punt in de buurt brengen of door UPS laten ophalen. Je ontvangt dan over iedere status van de reparatie een bericht.
-
Hoe hoog is mijn eigen risico bij een schadegeval?
Je hebt een eigen risico van € 50,- per schadegeval.
We bieden uitgebreide service
en inspireren daarmee sterke partners.
WERTGARANTIE SE werkt succesvol samen met aansprekende ondernemingen in heel Europa. We geven onze partners de mogelijkheid onze producten onder eigen label te verkopen. Met dit businessmodel hebben we veel partners overtuigd. Binnenkort u ook?
Jouw iPhone X vandaag nog verzekeren
De iPhone X is de meest geavanceerde telefoon in de serie iPhones die tot nu toe is uitgebracht. De smartphone kun je draadloos opladen en is volledig voorzien van een glazen behuizing. Als je in het bezit bent van een iPhone X is het verstandig deze te verzekeren. De telefoon kan gestolen worden of defect raken. Gezien het hoge aankoopbedrag van een iPhone X is een verzekering geen overbodige luxe. Je iPhone X verzeker je gemakkelijk en snel bij WERTGARANTIE. Dat kan ook op de dag van de aankoop, zodat je telefoon direct verzekerd is.
Wat valt onder de dekking?
Bij het afsluiten van een verzekering voor je smartphone is het natuurlijk belangrijk om te weten wat er wel en niet onder de dekking valt. Bij WERTGARANTIE kun je kiezen voor de dekking die bij jou past. Bij alle verzekeringen van WERTGARANTIE wordt in een duidelijke polis uitgelegd welke dekking je ontvangt. Je iPhone X is bijvoorbeeld verzekerd tegen val- en waterschade, en ook tegen technische defecten die zonder duidelijke oorzaak kunnen optreden. Als je telefoon onverwachte schade oploopt, meld je dit vervolgens eenvoudig zelf. Je ontvangt vervolgens instructies voor het verzenden van je telefoon. Als je de verzekeringen van WERTGARANTIE vergelijkt met die van andere aanbieders, zul je zien dat je voordelig een zeer complete dekking krijgt bij WERTGARANTIE. Sluit vandaag nog je verzekering af en profiteer van goede service tegen een lage maandpremie.
Schade melden
Schade melden doe je snel en gemakkelijk op de website van WERTGARANTIE. Gebruik hiervoor je eigen account. WERTGARANTIE zorgt ervoor dat jouw apparaat zo snel mogelijk beoordeeld wordt, en indien deze hiervoor in aanmerking komt, ook gerepareerd wordt. De aangesloten partners van WERTGARANTIE zorgen in dat geval voor snelle reparatie van je toestel. Valt dit binnen je polis? Dan zijn er geen extra kosten verbonden aan de reparatie. Omdat reparaties aan smartphones kostbaar kunnen zijn, heb je je verzekeringskosten er al na één reparatie uit.