De voordelen voor jou op een rijtje gezet

-
Omvangrijke dekking
Dekking tegen de meest voorkomende schades bij dagelijkse ongelukjes.
-
Wens je diefstaldekking?
Nieuwe smartphones zijn erg geliefd bij dieven. Je hoeft je met de diefstaldekking van WERTGARANTIE geen zorgen hierover te maken.
-
Gemakkelijke schademelding
Gemakkelijk online een schade melden – 24 uur per dag, 7 dagen per week.
-
Wereldwijde dekking
Of op vakantie of tijdens een zakelijke reis – Je bent wereldwijd verzekerd.
-
Beste Smartphone verzekering
Wij behoren tot de beste smartphone verzekeringen van 2019.
-
Persoonlijk advies
Of per chat, e-mail, telefoon of social media – wij staan voor je klaar!
Klanten vertrouwen WERTGARANTIE
Kost een schadegeval gemiddeld*
Made in Germany
Of nu een reparatie of na een diefstal met onze verzekeringen zit je niet zonder apparaat thuis. Ons team helpt je direct bij een schade- en diefstalmelding. Met meer dan 55 jaar ervaring als verzekeraar, gespecialiseerd op communicatie- en huishoudelijke apparaten, staan wij je te woord.
De meestvoorkomende schades
Veelgestelde vragen
-
Vanaf wanneer is mijn apparaat verzekerd?
De dekking van de verzekering begint op het moment van de verzekeringsaanvraag (bij Smartphones met een iOS of Android besturingssysteem na activatie van de verzekering). Het contract begint dan op de eerste dag van de volgende maand.
-
Hoe lang loopt mijn verzekering?
De minimale looptijd is 12 maanden en nadien is de verzekering maandelijks opzegbaar.
-
Wat doe ik in geval van een schade?
Is je smartphone defect, dan kun je online via het klantenportaal een schade melden. Selecteer het verzekerde toestel waarvan je een schademelding wenst te maken en voer de gevraagde gegevens in. Nadat je een schade online hebt gemeld, zal je een UPS label ontvangen. Verpak je smartphone zonder accessoires in een doos en plak het UPS label erop. Je kunt dan het pakketje naar een UPS punt in de buurt brengen of door UPS laten ophalen. Je ontvangt dan over iedere status van de reparatie een bericht.
-
Hoe hoog is mijn eigen risico bij een schadegeval?
Je hebt een eigen risico van € 50,- per schadegeval.
We bieden uitgebreide service
en inspireren daarmee sterke partners.
WERTGARANTIE SE werkt succesvol samen met aansprekende ondernemingen in heel Europa. We geven onze partners de mogelijkheid onze producten onder eigen label te verkopen. Met dit businessmodel hebben we veel partners overtuigd. Binnenkort u ook?
Het belang van de juiste telefoonverzekering
Je smartphone is een dierbaar bezit. Je gaat er voorzichtig mee om en zorgt ervoor dat hij altijd goed opgeborgen is. Je gebruikt de juiste hoes en een screenprotector. Waarom zou je dan niet ook de juiste telefoonverzekering kiezen? Bij WERTGARANTIE kies je precies de telefoonverzekering die bij jou past. WERTGARANTIE biedt voor elk bekend telefoonmerk en -type een passende verzekering. Of je nu een iPhone 8 of een Samsung Galaxy hebt; er is altijd een verzekering die geschikt is voor jou. Tegen een lage maandpremie ben je compleet verzekerd, en je kiest zelf of je diefstaldekking wilt of niet. Hiermee is WERTGARANTIE een voordelige en zeer flexibele aanbieder van telefoonverzekeringen.
Snel de goede telefoonverzekering vinden en afsluiten
Met je nieuwe telefoon in handen wil je niet eindeloos zoeken naar de juiste verzekering. Daarom heeft WERTGARANTIE eenvoudig alle soorten verzekeringen op een rijtje gezet. Op de website van WERTGARANTIE zie je meteen welke verzekering voor jou geschikt is. Bovendien sluit je deze ook eenvoudig online af. Je telefoon is dan direct verzekerd. Het is aan te raden je telefoon zo snel mogelijk na aankoop te verzekeren.
Dekkingsgraad bepalen
WERTGARANTIE legt jou geen ingewikkelde procedures op. Je kiest zelf waar je wel en niet voor wilt betalen. Schat je de kans dat je telefoon gestolen wordt laag in? Dan kies je niet voor diefstaldekking. Wil je dat wel? Dan vraag je deze eenvoudig aan. Kies bijvoorbeeld voor de Smartphonepolis dekking inclusief diefstaldekking. Met deze combinatie ben je compleet verzekerd voor slechts enkele euro’s per maand. Schade meld je eenvoudig online, waarna jouw melding zo snel mogelijk wordt beoordeeld en afgehandeld. Benieuwd wat de polis dekt? Kijk dan snel naar de polis van jouw verzekering. Bij vragen kun je uiteraard altijd contact opnemen met een medewerker van WERTGARANTIE.