Animatie Schaderegeling

Is uw apparaat defect?

In ons klantenportaal kunt u informatie over de schadeafwikkelingen vinden. Nu nieuw: voor mobile device kunnen schades direct online binnen enkele minuten gemeld worden.

Naar het klantenportaal

De meestvoorkomende schades

Veelgestelde vragen

  • Is je smartphone defect, dan kun je online via het klantenportaal een schade melden. Selecteer het verzekerde toestel waarvan je een schademelding wenst te maken en voer de gevraagde gegevens in. Nadat je een schade online hebt gemeld, zal je een UPS label ontvangen. Verpak je smartphone zonder accessoires in een doos en plak het UPS label erop. Je kunt dan het pakketje naar een UPS punt in de buurt brengen of door UPS laten ophalen. Je ontvangt dan over iedere status van de reparatie een bericht.

    Indien u schade heeft aan een ander apparaat, kunt u zichzelf meteen bij een partner van WERTGARANTIE melden. De schadeafwikkeling wordt dan gemakkelijk en snel verzorgd. Via dealer zoeken vindt u alle WERTGARANTIE partners.

  • Wij hebben bij Smartphonepolis een eigen risico van € 50,- per schadegeval.

    Het product All Risk Flex kent geen eigen risico.

  • Indien je apparaat is gestolen, hebben wij de volgende documenten nodig:

    - aangifte
    - simkaart blokkering (mits een smartphone of tablet)
    - omschrijving van het incident
    - aankoopbon

    Voor mobiele apparaten kun je de diefstal direct online via ons klantenportaal melden.

Is uw apparaat defect?

Gebruik om een schade aan je smartphone, tablet of laptop te melden onze functie in het WERTGARANTIE klantenportaal om een gemakkelijke online schadeafwikkeling te hebben.

adviser

Heb je nog vragen? Graag helpen je mijn collega´s uit de klantenservice. 👩🏼‍💼️

Chat