Je verzekeringen worden geladen

De voordelen voor jouw op een rijtje gezet

De voordelen voor jouw op een rijtje gezet
  • Omvangrijke dekking

    Dekking tegen de meest voorkomende schades bij dagelijkse ongelukjes.

  • Online klantenportaal

    Informatie over je contracten – 24 uur, 7 dagen per week.

  • Wereldwijde dekking

    Of op vakantie of tijdens een zakelijke reis – Je bent wereldwijd verzekerd.

  • Verzekering met traditie

    Sinds meer dan 55 jaar op de markt.

  • Persoonlijk advies

    Of per chat, e-mail, telefoon of social media – wij staan voor je klaar!

  • Diefstaldekking gewenst?

    Verzeker je apparaat tegen diefstal, roof en inbraak.

Snelle service bij een schadeval
Binnen enkele stappen tot een gerepareerd apparaat.

In geval van een schade kun je deze bij de dealer in de buurt melden. De schadeafwikkeling wordt makkelijk en snel verzorgd. Via dealer zoeken vind je alle WERTGARANTIE dealers in je beurt.

  • Snelle service bij een schadeval
    Binnen enkele stappen tot een gerepareerd apparaat.
  • Vrije keuze van de dealer
    Laat je toestel bij de dealer repareren.
  • Zonder eigen risico
    Je betaalt bij een reparatie geen eigen risico.

De meestvoorkomende schades

Veelgestelde vragen

  • Je hebt directe dekking bij verzekeringsaanvraag (bij Smartphones met een iOS of Android besturingssysteem na activatie van de verzekering). Contractbegin is op de eerste dag van de op de aanvraag volgende maand.

  • De minimale looptijd is 12 maanden en nadien is de verzekering maandelijks opzegbaar.

  • Indien je een schade hebt, kun je je direct bij een dealer vanwege de schade melden. De schadeafwikkeling wordt dan gemakkelijk en snel verzorgd. Via dealer zoeken vind je alle WERTGARANTIE dealers.

  • Net als wij, kun je het contract 1 maand voor afloop van de vaste- ofwel minimale looptijd en daarna steeds 1 maand voor afloop van het verzekeringsjaar in tekstvorm (per brief of e-mail) opzeggen. Ook kun jij zowel als wij het verzekeringscontract opzeggen na een schadeclaim.

  • Je kunt je in ons klantenportaal registreren door je e-mailadres en het contractnumer aan te geven. Indien je bij het afsluiten van de verzekering geen e-mailadres hebt aangegeven, kun je je registreren met het contractnummer en machtigingsnummer.

We bieden uitgebreide service
en inspireren daarmee sterke partners.

WERTGARANTIE SE werkt succesvol samen met aansprekende ondernemingen in heel Europa. We geven onze partners de mogelijkheid onze producten onder eigen label te verkopen. Met dit businessmodel hebben we veel partners overtuigd. Binnenkort u ook?

Samsung tablet-verzekering afsluiten

Nadat je een tablet hebt gekocht, is het raadzaam een verzekering af te sluiten. Met een tablet-verzekering kun je in aanmerking komen voor compensatie als er schade ontstaat aan het apparaat. Bij WERTGARANTIE is het mogelijk een speciale verzekering af te sluiten voor je Samsung tablet. Hiermee is jouw tablet goed verzekerd voor een lage maandpremie. Met de All Risk Flex verzekering of Smartphonepolis ben je verzekerd voor water- en valschade en optioneel ook tegen diefstal. Net je tablet in huis en nog geen verzekering? Ga dan nu naar de website van WERTGARANTIE en sluit je Samsung tablet-verzekering vandaag nog af. Je ontvangt direct de polis.

Je Samsung tablet verzekeren tegen diefstal en schade

Je kunt er uiteraard voor kiezen je tablet niet te verzekeren. Het aanschafbedrag van tablets is echter relatief hoog. Enkele euro’s per maand betalen voor een Samsung tablet-verzekering kan ervoor zorgen dat je geen reparatiekosten hoeft te betalen als er ooit een defect ontstaat. Het is dus zeker aan te raden een verzekering af te sluiten. Als er dan schade optreedt, ben je op de lange termijn voordeliger uit met een goede verzekering. Het vervangen van het scherm van je tablet kost al snel meer dan honderd euro. Voor hetzelfde geld verzeker je je bij WERTGARANTIE en wordt alle schade die binnen de dekking valt, gewoon vergoed.

Schade snel verholpen

Is er schade ontstaan aan je tablet en denk je dat deze onder de polisvoorwaarden valt? Dan geef je dit door aan WERTGARANTIE. Vervolgens kun je je toestel naar de reparatiedienst sturen. WERTGARANTIE verwijst je zo snel mogelijk door naar een aangesloten reparatiedienst. Na reparatie ontvang je het apparaat veilig thuis via UPS. Of je in aanmerking komt voor (volledige) compensatie is afhankelijk van jouw afgesloten verzekering en de oorzaak van de schade.

Mehr lesen
adviser

Heb je nog vragen? Graag helpen je mijn collega´s uit de klantenservice. 👩🏼‍💼️

Chat