De voordelen voor u op een rijtje gezet

-
Omvangrijke dekking
Dekking tegen de meest voorkomende schades bij dagelijkse ongelukjes.
-
Online klantenportaal
Informatie over je contracten – 24 uur, 7 dagen per week.
-
Wereldwijde dekking
Op vakantie of tijdens een zakelijke reis - u bent wereldwijd verzekerd
-
Verzekering met traditie
Al meer dan 55 jaar op de markt.
-
Persoonlijk advies
Per chat, e-mail, telefoon of social media – wij staan voor u klaar!
-
Diefstaldekking gewenst?
Verzeker uw apparaat tegen diefstal, roof en inbraak.
In geval van een schade kunt u deze bij de dealer in de buurt melden. De schadeafwikkeling wordt makkelijk en snel verzorgd. Via dealer zoeken vind je alle WERTGARANTIE dealers in uw beurt.
De meestvoorkomende schades
Veelgestelde vragen
-
Vanaf wanneer is mijn apparaat verzekerd?
U heeft directe dekking bij verzekeringsaanvraag (bij Smartphones met een iOS of Android besturingssysteem na activatie van de verzekering). Contractbegin is op de eerste dag van de op de aanvraag volgende maand.
-
Hoe lang loopt mijn contract?
De minimale looptijd is 12 maanden en nadien is de verzekering maandelijks opzegbaar.
-
Wat moet ik doen in geval van schade?
Indien u schade heeft aan een ander apparaat, kunt u zichzelf meteen bij een partner van WERTGARANTIE melden. De schadeafwikkeling wordt dan gemakkelijk en snel verzorgd. Via dealer zoeken vindt u alle WERTGARANTIE partners.
-
Wat is de opzegtermijn?
Net als wij, kunt u het contract 1 maand voor afloop van de vaste- ofwel minimale looptijd en daarna steeds 1 maand voor afloop van het verzekeringsjaar in tekstvorm (per brief of e-mail) opzeggen. Ook kunt u net als wij het verzekeringscontract opzeggen na een schadeclaim.
-
Hoe registreer ik mij in het klantenportaal?
U kunt u in ons klantenportaal registreren door uw e-mailadres en het contractnummer aan te geven. Indien u bij het afsluiten van de verzekering geen e-mailadres heeft aangegeven, kunt u zich registreren met het contractnummer en machtigingsnummer.
We bieden uitgebreide service
en inspireren daarmee sterke partners.
WERTGARANTIE SE werkt succesvol samen met aansprekende ondernemingen in heel Europa. We geven onze partners de mogelijkheid onze producten onder eigen label te verkopen. Met dit businessmodel hebben we veel partners overtuigd. Binnenkort u ook?
Smartwatch verzekeren?
Ben jij in het bezit van een smartwatch, of ben je van plan er één aan te schaffen? Regel dan meteen een verzekering. Een smartwatch is een duur en kwetsbaar apparaat en het is daarom aan te raden om deze te verzekeren. Dat doe je bijvoorbeeld met de smartwatch-verzekering van WERTGARANTIE. Met deze verzekering is je smartwatch verzekerd tegen veel voorkomende defecten, zoals technische gebreken of valschade. De smartwatch-verzekering van WERTGARANTIE zorgt ervoor dat je smartwatch snel gerepareerd wordt. Schade die binnen de dekking valt, wordt vergoed. Je kunt de polisvoorwaarden altijd naslaan als je precies wilt weten wat hieronder valt. Uiteraard kan een medewerker van WERTGARANTIE je hier ook alles over vertellen.
Kan ik mijn smartwatch ook verzekeren?
In principe kunnen alle soorten smartwatches verzekerd worden bij WERTGARANTIE. Benieuwd welke lage maandpremie je voor jouw smartwatch betaalt? Kijk dan op de website van WERTGARANTIE. Hier vind je alle informatie over de smartwatch-verzekering en het pakket dat bij jou past. De meeste klanten kiezen voor een All Risk Flex Basis. Als je je smartwatch ook wilt verzekeren tegen diefstal, kun je kiezen voor diefstaldekking. Deze aanvullende dekking zorgt ervoor dat je gecompenseerd wordt bij diefstal van je smartwatch uit een woning, of bij een straatroof of roof door een zakkenroller. Meer weten over de verschillende producten van WERTGARANTIE of direct een verzekering afsluiten? Kijk dan op de website van WERTGARANTIE en sluit meteen je verzekering af.
Smartwatch onderhouden
Bij goed onderhoud kan je smartwatch lang meegaan. Berg je smartwatch bijvoorbeeld goed op als je deze niet draagt en zorg ervoor dat deze niet valt of met water in aanraking komt. Er zijn speciale producten te koop om je smartwatch te beschermen. Een verzekering is echter altijd aan te raden. Er kan immers onverwachte schade ontstaan. Een verzekering van WERTGARANTIE met lage maandpremie kan op den duur veel onverwachte kosten besparen. Bij schade kun je zelf één van de partners van WERTGARANTIE inschakelen voor een snelle en vakkundige reparatie van jouw smartwatch.