De voordelen voor jouw op een rijtje gezet

-
Omvangrijke dekking
Dekking tegen de meest voorkomende schades bij dagelijkse ongelukjes.
-
Online klantenportaal
Informatie over je contracten – 24 uur, 7 dagen per week.
-
Wereldwijde dekking
Of op vakantie of tijdens een zakelijke reis – Je bent wereldwijd verzekerd.
-
Verzekering met traditie
Sinds meer dan 55 jaar op de markt.
-
Persoonlijk advies
Of per chat, e-mail, telefoon of social media – wij staan voor je klaar!
-
Diefstaldekking gewenst?
Verzeker je apparaat tegen diefstal, roof en inbraak.
In geval van een schade kun je deze bij de dealer in de buurt melden. De schadeafwikkeling wordt makkelijk en snel verzorgd. Via dealer zoeken vind je alle WERTGARANTIE dealers in je beurt.
De meest voorkomende schades bij hoorapparaten
Veelgestelde vragen
-
Hoe verzeker ik mijn hoorapparaten via de premie berekenaar?
Je dient ieder hoorapparaat enkel in te voeren. Geef hiervoor a.u.b. eerst de prijs en dan de koopdatum van je hoorapparaat in. Kies dan de gewenste dekking en leg deze in het winkelwagentje. Indien je een tweede hoorapparaat hebt, sluit dan een tweede verzekering af.
-
Hoe lang loopt mijn verzekering?
Je verzekering voor het hoorapparaat heeft een minimale looptijd van 12 maanden en is nadien maandelijks opzegbaar.
-
Wat doe ik bij een schade?
Indien je een schade hebt, kun je je direct bij een dealer vanwege de schade melden. De schadeafwikkeling wordt dan gemakkelijk en snel verzorgd. Via dealer zoeken vind je alle WERTGARANTIE dealers.
-
Wat is de opzeggingstermijn?
Na de minimale looptijd van 12 maanden is het contract maandelijks opzegbaar.
-
Hoe registreer ik mij in het klantenportaal?
Je kunt je in ons klantenportaal registreren door je e-mailadres en het contractnumer aan te geven. Indien je bij het afsluiten van de verzekering geen e-mailadres hebt aangegeven, kun je je registreren met het contractnummer en machtigingsnummer.