De voordelen voor u op een rijtje gezet

-
Omvangrijke dekking
Dekking tegen de meest voorkomende schades bij dagelijkse ongelukjes.
-
Online klantenportaal
Informatie over je contracten – 24 uur, 7 dagen per week.
-
Wereldwijde dekking
Op vakantie of tijdens een zakelijke reis - u bent wereldwijd verzekerd
-
Verzekering met traditie
Al meer dan 55 jaar op de markt.
-
Persoonlijk advies
Per chat, e-mail, telefoon of social media – wij staan voor u klaar!
-
Diefstaldekking gewenst?
Verzeker uw apparaat tegen diefstal, roof en inbraak.
In geval van een schade kunt u deze bij de dealer in de buurt melden. De schadeafwikkeling wordt makkelijk en snel verzorgd. Via dealer zoeken vind je alle WERTGARANTIE dealers in uw beurt.
De meest voorkomende schades bij hoorapparaten
Veelgestelde vragen
-
Hoe verzeker ik mijn hoorapparaten via de premie berekenaar?
Je dient ieder hoorapparaat apart in te voeren. Geef hiervoor a.u.b. eerst de prijs en dan de aankoopdatum van je hoorapparaat in. Kies dan de gewenste dekking en doe deze in het winkelwagentje. Indien je een tweede hoorapparaat hebt, sluit dan een tweede verzekering af.
-
Hoe lang loopt mijn verzekering?
Je verzekering voor het hoorapparaat heeft een minimale looptijd van 12 maanden en is nadien maandelijks opzegbaar.
-
Wat doe ik bij een schade?
Indien u schade heeft aan een ander apparaat, kunt u zichzelf meteen bij een partner van WERTGARANTIE melden. De schadeafwikkeling wordt dan gemakkelijk en snel verzorgd. Via dealer zoeken vindt u alle WERTGARANTIE partners.
-
Wat is de opzeggingstermijn?
Na de minimale looptijd van 12 maanden is het contract maandelijks opzegbaar.
-
Hoe registreer ik mij in het klantenportaal?
U kunt u in ons klantenportaal registreren door uw e-mailadres en het contractnummer aan te geven. Indien u bij het afsluiten van de verzekering geen e-mailadres heeft aangegeven, kunt u zich registreren met het contractnummer en machtigingsnummer.