Je verzekeringen worden geladen

De voordelen voor u op een rijtje gezet

De voordelen voor u op een rijtje gezet
  • Omvangrijke dekking

    Dekking tegen de meest voorkomende schades bij dagelijkse ongelukjes.

  • Online klantenportaal

    Informatie over je contracten – 24 uur, 7 dagen per week.

  • Wereldwijde dekking

    Op vakantie of tijdens een zakelijke reis - u bent wereldwijd verzekerd

  • Verzekering met traditie

    Al meer dan 55 jaar op de markt.

  • Persoonlijk advies

    Per chat, e-mail, telefoon of social media – wij staan voor u klaar!

  • Diefstaldekking gewenst?

    Verzeker uw apparaat tegen diefstal, roof en inbraak.

Snelle service bij een schadeval
Binnen enkele stappen tot een gerepareerd apparaat.

In geval van een schade kunt u deze bij de dealer in de buurt melden. De schadeafwikkeling wordt makkelijk en snel verzorgd. Via dealer zoeken vind je alle WERTGARANTIE dealers in uw beurt.

  • Snelle service bij een schadeval
    Binnen enkele stappen tot een gerepareerd apparaat.
  • Vrije keuze van de dealer
    Laat uw toestel bij de dealer repareren.
  • Zonder eigen risico
    U betaalt bij een reparatie geen eigen risico.

De meest voorkomende schades bij hoorapparaten

Veelgestelde vragen

  • Je dient ieder hoorapparaat apart in te voeren. Geef hiervoor a.u.b. eerst de prijs en dan de aankoopdatum van je hoorapparaat in. Kies dan de gewenste dekking en doe deze in het winkelwagentje. Indien je een tweede hoorapparaat hebt, sluit dan een tweede verzekering af.

  • Je verzekering voor het hoorapparaat heeft een minimale looptijd van 12 maanden en is nadien maandelijks opzegbaar.

  • Indien u schade heeft aan een ander apparaat, kunt u zichzelf meteen bij een partner van WERTGARANTIE melden. De schadeafwikkeling wordt dan gemakkelijk en snel verzorgd. Via dealer zoeken vindt u alle WERTGARANTIE partners.

  • Na de minimale looptijd van 12 maanden is het contract maandelijks opzegbaar.

  • U kunt u in ons klantenportaal registreren door uw e-mailadres en het contractnummer aan te geven. Indien u bij het afsluiten van de verzekering geen e-mailadres heeft aangegeven, kunt u zich registreren met het contractnummer en machtigingsnummer.

adviser

Heb je nog vragen? Graag helpen je mijn collega´s uit de klantenservice. 👩🏼‍💼️

Chat