Je verzekeringen worden geladen

De voordelen voor jouw op een rijtje gezet

De voordelen voor jouw op een rijtje gezet
  • Omvangrijke dekking

    Dekking tegen de meest voorkomende schades bij dagelijkse ongelukjes.

  • Online klantenportaal

    Informatie over je contracten – 24 uur, 7 dagen per week.

  • Wereldwijde dekking

    Of op vakantie of tijdens een zakelijke reis – Je bent wereldwijd verzekerd.

  • Verzekering met traditie

    Sinds meer dan 55 jaar op de markt.

  • Persoonlijk advies

    Of per chat, e-mail, telefoon of social media – wij staan voor je klaar!

  • Diefstaldekking gewenst?

    Verzeker je apparaat tegen diefstal, roof en inbraak.

Snelle service bij een schadeval
Binnen enkele stappen tot een gerepareerd apparaat.

In geval van een schade kun je deze bij de dealer in de buurt melden. De schadeafwikkeling wordt makkelijk en snel verzorgd. Via dealer zoeken vind je alle WERTGARANTIE dealers in je beurt.

  • Snelle service bij een schadeval
    Binnen enkele stappen tot een gerepareerd apparaat.
  • Vrije keuze van de dealer
    Laat je toestel bij de dealer repareren.
  • Zonder eigen risico
    Je betaalt bij een reparatie geen eigen risico.

De meest voorkomende schades bij hoorapparaten

Veelgestelde vragen

  • Je dient ieder hoorapparaat enkel in te voeren. Geef hiervoor a.u.b. eerst de prijs en dan de koopdatum van je hoorapparaat in. Kies dan de gewenste dekking en leg deze in het winkelwagentje. Indien je een tweede hoorapparaat hebt, sluit dan een tweede verzekering af.

  • Je verzekering voor het hoorapparaat heeft een minimale looptijd van 12 maanden en is nadien maandelijks opzegbaar.

  • Indien je een schade hebt, kun je je direct bij een dealer vanwege de schade melden. De schadeafwikkeling wordt dan gemakkelijk en snel verzorgd. Via dealer zoeken vind je alle WERTGARANTIE dealers.

  • Na de minimale looptijd van 12 maanden is het contract maandelijks opzegbaar.

  • Je kunt je in ons klantenportaal registreren door je e-mailadres en het contractnumer aan te geven. Indien je bij het afsluiten van de verzekering geen e-mailadres hebt aangegeven, kun je je registreren met het contractnummer en machtigingsnummer.

adviser

Heb je nog vragen? Graag helpen je mijn collega´s uit de klantenservice. 👩🏼‍💼️

Chat